Rabu, 18 Februari 2015

Borong Tudung Sekolah


Salam buat semua pembaca blog. Moga segala urusan kita di permudahkan. Bagi mereka yang menyambut Tahun Baru Cina, saya ucapkan Happy New Year.

Bulan Feb ini, nampaknya saya seperti kurang menulis dalam blog yang tak seberapa ini. Bila jadual harian saya berubah dan sedikit padat, saya seperti lupa untuk menulis. Semalam sahaja, suami sedikit merajuk gara-gara saya terlebih masa mengajar sesi petang, kerana masa telah hampir setengah jam. Sedangkan setengah jam lagi sesi kelas malam pula akan bermula. Sepatutnya masa untuk masak dan solat maghrib. Kelam kabut jadinya. Beginilah rutin harian. Apa pun yang seronoknya bila berkerja di rumah sendiri, bila penat saya akan berehat waktu tertentu dan tangguhkan mana-mana kerja yang patut di tangguhkan. Alhamdulillah.

Hari ini bercerita tentang tudung sekolah yang masih lagi ada permintaan walaupun telah dua bulan sekolah bermula. Alhamdulillah, rezeki sentiasa ada. Berkat solat dhuha walaupun jarang di lakukan. 

Kain Tudung sekolah secara borong 10 pasang ke atas dengan pembelian rm6 dan rm7 sepasang tidak termasuk harga pos. Manakala jenis kain, bagi harga rm6 sepasang adalah warna putih dan sedikit nipis. Bagi kain warna kebiru-biruan dan tebal sedikit berharga rm7 sepasang. Promosi ini hanya tertakluk pada keadaan. Jika stok masih ada.
















Jika berminat sila hubungi saya  secara SMS mahupun di Facebook seperti yang tertera.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...