Sabtu, 4 Jun 2016

SSM Di Cetak Rompak

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Buat semua rakan-rakan Blog dan juga mereka yang sentiasa sudi membaca laman ini. Terima kasih juga kepada anda yang sudi singgah mencari ilmu di sini.

Tentunya saya berasa sangat tidak mempunyai masa untuk di luangkan untuk menulis walau sepatah dua kerana tempahan dan kelas yang tak seberapa. Syukur alhamdulillah, kerana keprihatinan dan sifat budinya seorang hamba Allah yang memberitahu saya bahawa SSm saya di guna untuk mengaut keuntungan.

SILA AMBIL PERHATIAN!!!

Saya tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kerugian mahupun kes penipuan oleh pihak tertentu.














Ini adalah pengajaran kepada saya dan moga rakan-rakan bloger yang lain tidak akan terkena seperti saya.

Bagi si pelaku ini..berhentilah!!..rezeki biar sedikit tapi berkat, tapi kalau rezeki sampai tipu orang atau menyusahkan orang lain. Jawablah di akhirat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...