Khamis, 3 April 2014

Kain Baru

Bismillahirohmaanirohiim

Assalamualaikum

Alhamdulillah dengan rahmat dan hidayah Allah sekali lagi kita dapat berkongsi cerita.
Sememangnya semakin hari alhamdulillah saya rasa masih lagi bersemangat untuk meneruskan bisnes di rumah walaupun tidaklah sehebat orang lain.

Syukur alhamdulillah setelah mempunyai blog, fanfage dan fb saya semakin sebok melayan pertanyaan tentang bisnes yang saya lakukan. Sebagai hamba Allah yang sememangnya sedar segalanya milik Allah dan semua milik kita hanya peminjam sementara,  bersyukur dengan rezeki Allah walaupun sekecil zarrah.

Kini saya bawakan anda kain-kain baru untuk jualan borong. Kain ini dikira borong di beli dengan hanya 5 pasang. Kain juga boleh di campur jenis dan masih di kira borong jika 5 pasang keatas. Ini kerana ramai antara kita yang inginkan kain yang jenis dan corak yang berlainan.

Berikutan harga kain mengikut jenis:

KAIN CINTA JENNAH
RM 36 sepasang ( borong sahaja ) x masuk pos. Sepasang RM55 termasuk pos
















Macam mana?..Cantik-cantik kan?...Jika berminat boleh hubungi saya.

Semoga hidup kita sukses dunia akhirat. Aamiin.














Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...