Sabtu, 4 Julai 2015

Laptop Ku

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 

Moga anda semua berada di dalam keadaan sihat ye. Alhamdulillah syukur sangat-sangat sekali lagi saya dapat mengisi masa dengan menulis entri dalam blog yang lama menyepi ini. 

Rindu sangat-sangat untuk berkongsi ilmu dan cerita dengan Blogger yang lain. Setiap kali membuka Laptop lama saya ini, mula lah saya bosan menunggu lama untuk Louding. Mungkin masalah Laptop atau Line tak ok. Apa pun sabar sahaja lah. Nampak gayanya Laptop kenalah di format semula dan semuanya menunggu ada masa untuk di servis.

Inilah Laptop lama kesayangan saya. Saya beli pada tahun 2009 selepas mendapat pinjaman PTPTN ketika menimba ilmu dulu. Nak beli yang mahal tak mampu, kenalah berdikari sendiri. Yang penting tak menyusahkan keluarga. Laptop yang banyak juga berjasa pada tuannya dan menyimpan sejuta kenangan. Jika ada rezeki sekali pun, sekiranya masih boleh digunakan tetap tak ingin di ganti. Lagipun lebihan rezeki boleh di guna untuk perkara lain pula.




Agaknya muatan dalaman dah terlampau padat-sepadatnya menyebabkan Laptop kesayangan ku ini dah mula sakit. Kasihan...sabar dulu lah ye..insyallah bila bos dah ada masa kita format semula.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...