Rabu, 7 Oktober 2015

Borong Tudung Sekolah 2016

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah sekali lagi di beri keizinan untuk berkongsi idea dalam blog yang tak seberapa ini. Moga anda semuanya dalam keadaan ceria dan sihat walafiat. Aamiin.

Tinggal sehari lagi di Kulai Johor. Esok akan berpindah ke Ipoh. Semoga sahaja keadaan di sana lebih baik daripada keadaan di sini dari segi rezeki dan sebagainya. Aamiin.

Pada akhir hujung tahun ini ibubapa pastinya sudah mula bersiap sedia untuk mengira budjet untuk membeli keperluan anak-anak ke sekolah pada tahun hadapan. Apa tak lagi bagi mereka yang mempunyai anak yang ramai pastinya ingin berjimat cermat. Daripada pakaian, kasut dan tidak terkecuali tudung sekolah. Baru-baru ini ketika balik ke kampung suami. Saya di faham kan bahawa kain tudung sekolah yang bersaiz kecil bagi sekolah pra dan tadika, malah bagi tahun satu yang bermuka kecil sukar di cari di kawasan tersebut. Berkemungkinan juga di tempat yang sama juga sukar untuk di cari. Jika anda adalah salah seorang yang menghadapi situasi sedemikian maka anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan tudung sekolah bersaiz kecil dan murah.

=   Saiz L 10 helai ke atas Rm6 sehelai  ( tidak termasuk kos Pos )
=   Saiz M dan S 10 helai ke atas Rm5 sehelai. ( tidak termasuk kos Pos )

Jika lebih dari 10 helai ke atas, sama ada untuk diguna sendiri mahupun untuk di jual, harga boleh di runding.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...