Ahad, 4 Oktober 2015

Kelas Asas Menjahit Berpindah Di Ipoh

Assalamualaikum dan salam satu malaysia

Alhamdulillah syukur atas segala limpahan rezeki yang Allah berikan kepada kita. Daripada rezeki yang besar hinggalah rezeki sekecil Zarra. Allah Akhbar.

Alhamdulillah hanya tinggal seminggu  kami berada di Kulai Johor. Insya Allah minggu depan, 12hb Okt suami akan mula bertugas di Bandar Ipoh. Ini bermakna..kelas belajar asas menjahit akan di adakan di kawasan tersebut. Alhamdulillah setakat masih lagi ada yang bertanya sama ada kelas asas menjahit masih lagi di adakan di Kulai. Di sini saya zahir kan ribuan terima kasih pada anda yang telah belajar dan ingin belajar bersama saya dan mohon juga saya zahir kan kemaafan di sini kerana hanya setakat di sini sahaja saya dapat adakan kelas asas menjahit di Kulai atas sebab yang tidak dapat di elakkan. 

Saya doa kan anda yang telah belajar dan ingin belajar namun tidak kesampaian, semoga usaha anda di permudahkan dan menemui guru menjahit yang lebih baik dari saya. Moga segala urusan kita di permudahkan. 

Aamiin.

Kelas Asas akan di adakan di Bandar Seri Botani. Jika sesiapa yang berminat untuk belajar asas menjahit yang berdekatan bolehlah hubungi saya di talian 0137491556 atau 0195600927

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...