Selasa, 10 Jun 2014

Jubah Kanak-kanak

Bismillahirohmaanirohiim

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Alhamdulillah kita masih lagi dipanjangkan usia untuk menikmati segala nikmat yang Allah berikan. Lama terhenti buat entri, bukan malas atau tidak ada idea nak buat entri tapi sebab line maxcis saya selalu sangat buat hal. Sampai tertidur saya menunggu, akhirnya hilang begitu saja. Sabar sajalah.

Ni jubah budak yang saya dapat idea masa tegok baju jubah seorang murid saya di Kelas Al-Bagdadi. Bajunya lawa dengan warna dan kainnya.  Tergerak pulah hati nak cuba untuk menjahit seakan-akan walaupun tak berapa menjadi. Kain dalam gambar ini adalah kain lebihan yang di beri oleh salah seorang pelanggan. Pelanggan nak saya cantum-cantumkan. Tambahlah dengan renda yang sesuai dengan warna kain ni tambahlah lawa. Mudah mudahan pelanggan ni sukalah. 
















Dah siap pun.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...