Rabu, 22 Oktober 2014

Hari Ilmu Percuma

Bismillahirohmaanirrohiim

Assalamualikum dan salam sejahtera buat semua. Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah S.W.T atas segala nikmat dan selawat ke atas junjungan Nabi kita S.A.W.

Alhamdulillah, begitu cerah cuaca hari ini. Bangunan sekitar belakang balkoni rumah dah semakin kelihatan, di bandingkan beberapa hari yang lalu kerana jerebu. Walau pun dua malam ini bunyi dentuman mercun yang menggamit telinga hingga sukar melelapkan mata. Moga sahaja semua makhluk Allah memperolehi nikmat yang sementara ini dengan penuh ceria.

17hb Okt yang lalu. Ketika menghadiri seminar saham secara percuma, setelah tamat pergi ke Public Gold pula. Ketika di pejabat Public Gold berjumpa dengan seorang yang merupakan pro dalam jualan emas. Dia dengan tak lokeknya bercerita tentang kebaikan menyimpan emas dan menjadi dealer. Terbuka lah minda, dapat mengetahui cara membeli dan menjual emas pada masa-masa yang tertentu.

Setelah selesai urusan di pejabat Public Gold, sebelum balik kami singgah di Angsana Mall untuk melihat pameran dan jualan pelbagai buku. Suami yang sememangnya boleh di kira ulat buku, beli dua naskah buku Irfan Khairi. Tak sangka dapat pula Solusi dua secara percuma. Memang rezeki betul lah hari ini. Selesai membeli, dengan tak semena-mena ketika melihat di pentas sana, si angkasawan tengah berucap sambil berkongsi cerita pengalamannya ketika di Bulan. Wow!!!...Hari ini memang rezeki betul lah. Apa pun moga ilmu ini sedikit sebanyak dapat menyuntik semangat dan menarik rezeki untuk di manfaatkan. Aamiiin.



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...