Isnin, 20 Oktober 2014

Mesin Sulam Ku

Bismillahirohmaanirrohiim

Salam pagi selasa buat semua rakan blog. Moga semua urusan kita hari ini di permudahkan. Aamiiin.

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah SWT, 18hb Okt yang lepas Mesin Jahit saya telah pun selamat sampai di rumah. Sangat puas hati dengan apa yang saya dapat. Mesin cantik, banyak hadiah tambahan, terutama Logo yang diberi percuma dan lebih 10k petten yang diberi.  Terima kasih rakan blog saya Azue kerana sarankan kak Asiah pada saya.

Nampak gayanya, kenalah saya belajar sungguh-sungguh buat besnes yang tidak seberapa. Alhamdulillah, suami memahami dan sangat memberi dorongan. Katanya jangan saja mengeluh penat lepas ni. Maklumlah umur dah semakin meningkat ni, badan sering tak sihat. Sebelum meneroka mesin sulam ini, kenalah siapkan tempahan orang dulu.



Nilah mesin sulam yang berharga rm3599. Termasuk desgnt sulam lebih 1 ribu.






Cara guna pun senang je..tak payah pijak dengan kaki. Tekan dengan hujung jari sahaja untuk jahit dan stop.








Antara rezeki semalam . Hari ini nak sambung jahit langsir pula. 







Antara jenis sulama







Terima kasih kak Asiah Hj. Talip 







Semoga semuanya sukses belaka. Aamiin.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...