Rabu, 17 Disember 2014

Arba Pendapatan Pasif

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua blogger.

Kenapa kita tidak sokong Syarikat orang kita untuk maju bersama.

Syukur kepada Allah S.W.T atas segala nikmatnya. Rezeki yang tidak di sangka-sangka. Ingin saya kongsikan kepada semua pembaca mengenai Program ARBA. Rasanya saya tidaklah pandai untuk berkata-kata mengenai sesebuah Syarikat. Bagaikan cendawan tumbuh, Syarikat banyak yang mendatang kan pendapatan lumayan, malah ramai pelanggan yang hidup menjadi biasa kepada luar biasa. Begitu juga dengan ARBA.  Apa yang saya hanya ingin kongsikan pada anda bahawa, sebelum ini suami sering bercerita mengenai ARBA. Pada mulanya saya tidaklah percaya dan kurang berminat dengan Syarikat ini. Namun setelah suami telah mula menjadi ahli dan mendapat hasil barulah saya mula percaya. Malah suami telah mengisi nama saya sebagai ahli dan di bawah downlinenya, ternyata alhamdulillah, saya semakin teruja. Setelah dua bulan pertama, di ikuti dengan surat perjanjian dengan Syarikat yang di kirim kepada kami. Kini Kopi Pak Belalang sebanyak 12 kotak, setiap satu kotak mempunyai 20 kotak kecil. Kotak kecil berisi 20 pek yang berisi 30g.

 Alhamdulillah, kini saya seolah-olah mendapat gaji seperti gaji Diploma. Walau bagaimana pun, pendapatan ini di kira pendapatan pasif dan saya tetap melakukan kerja harian seperti sedia kala, mengharap kan pendapatan ini dapat saya berikan pada keluarga. Moga segala segala rezeki ini dapat di manfaatkan bersama dan menjadi jambatan untuk mereka mendapat hidayah. Apa pun kita hanya berusaha,  selebihnya kepada Allah kita bertawakkal. Moga rezeki yang ada ini bersih dari sifat haram. Aamiin. Jika anda berminat, sila klik Arbanetwork untuk keterangan lanjut. 



Apa itu Kopi Pak Belalang.




















Sebanyak 12 kotak besar, kesihan suami tak larat angkat naik ketingkat 3.












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...