Ahad, 15 Februari 2015

Jadual Ku 2015

Bismillahirrohmaanirrohiim

Assalamualaikum.

Setiap tahun saya akan buat satu jadual untuk memudahkan saya melakukan tugasan walaupun hanya suri rumah.

Awal tahun 2015. Kini setelah bulan Feb 2015, nampaknya jadual saya telah berubah sibuk sedikit berbanding tahun yang lalu. Alhamdulillah segalanya rezeki dari Allah. Anak murid mengaji di rumah juga telah bertambah, walaupun masih ramai yang masih bertanya adakah masih lagi menerima murid dan menerima budak untuk di asuh. Jika ikut kan hati semuanya ingin di terima. Tetapi memandang kan masa dan hari yang tidak sesuai kenalah tolak.




JADUAL  MENGAJI  (  FIL – BAITI  )   2015

BIL
NAMA
MASA
HARI

1.


2.

ZAHIN
HUSNA

IZZAT
NURUL  IZZAH


8.30 PM  - 9.00PM


9.00  PM – 9.30 PM




ISNIN  & SELASA

3.


8.00  PM – 8.30 PM

RABU  & KHAMIS



4.





8.30  PM  - 9.00 PM

RABU  & KHAMIS

5.





NORMAN
AIN


9.00  PM – 9.30 PM


RABU  & KHAMIS

6.

7.


ANAK  KUARTERS  (SESI PETANG )

ANAK KUARTERS   ( SESI MALAM )


5.30  PM – 7.00 PM

8.00  PM – 8.30 PM



ISNIN  -  RABU

8

DEWASA

6.00 PM – 7.00 PM

8.00 PM – 9.00 PM

KHAMIS 

AHAD


9


AL- BAGHDADI

2.00 PM – 6.00 PM

SABTU


10



TRANSIT BUDAK TADIKA


11.30 AM – 6.00PM


AHAD - KHAMIS


 
Segala urusan seperti membeli barang keperluan rumah pada hari Jumaat sahaja. Itu pun bergantung pada jadual kerja suami. Jika suami kerja 3pm kenalah cari masa yang lain yang sesuai pula.
Jika di lihat, masa pagi sebelum jam 11 Am sahaja masa untuk saya menjahit. Alhamdulillah, bila di lihat tidak lah sesibuk mana, jika di bandingkan dengan suri rumah yang lain. Kerana itu saya kagum dengan suri rumah yang jauh lebih hebat dari saya mengurus waktu dan hari bagi kerja harian mereka. Syabas bagi mereka. Moga segala urusan kita di permudahkan.

Jadual ini hanya untuk menjadi santapan minda, moga sahaja dapat di manfaatkan.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...