Rabu, 18 November 2015

Kelas Asas Menjahit Di Tangguh

Assalamualaikum.

Alhamdulillah..syukur kita masih di beri pinjam oleh pemilik segala empunya apa yang kita miliki.

Alhamdulillah juga atas segala nikmat dan rezeki ini.

Lama rasanya tidak bersiaran dalam blog kesayangan Ku ini. Bila ada massa terluang teringin untuk menulis namun segalanya milik Allah. Masa yang terluang tidak mengizinkan, begitu juga dengan Laptop Ku yang dah tua ini meragam. Tambahan pula bila buka internet sahaja tak dapat buka. Dugaan....

Daripada menunggu line yang kurang menyenangkan ini, lebih baik saya guna masa untuk siapkan tempahan tudung sekolah yang tak seberapa ini.








Hari ini alhamdulillah dah siap potong tudung putih. Tinggal lagi tudung puple dan kuning. Tempahan di kirim pada awal bulan Dis. Manakala baju kurung sedondon untuk majlis nikah pada 5hb Dis kena di siapkan juga. Segalanya diusahakan sebelum tarikh tersebut.

Alhamdulillah juga setiap minggu ada sahaja yang bertanyakan Kelas Asas Menjahit. Walau bagaimana pun buat masa ini Kelas Asas Menjahit ini di tangguhkan buat sementara bagi menyiapkan tempahan. Insya Allah setelah segalanya selesai Kelas ini akan di sambung semula dan akan di dimaklumkan melalui Blog dan Page saya. 

Mohon maaf semua ye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...