Isnin, 7 Mac 2016

Kelas Asas Di Tangguh


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Syukur alhamdulillah dengan kesihatan yang Allah pinjamkan pada kita ini..kita masih lagi dapat meneruskan rutin harian kita seperti biasa. Moga segala urusan kita di permudahkan. Aaamiin.


Saya memohon maaf kepada mereka yang ingin mengikuti kelas Asas jahitan kerana saya masih lagi tangguhkan kelas kerana tempat untuk belajar tidak sesuai. Ramai juga yang sms dan watsap untuk bertanya, kelas ini bila akan di sambung semula. Memandang kan saya hanya menyewa rumah buat masa ini, jadi kenalah tangguh sampai saya dapat pindah rumah semula.di mana dan bila itu belum pasti lagi.

Insyaallah jika di beri kesihatan dan rezeki yang lebih, akan saya beritahu semula.

Untuk pengetahuan bagi mereka yang ingin mengetahui bisnes yang saya jalan kan ialah, hanya menerima tempahan tudung sekolah, menjadi agen Kopi Pak Belalang sahaja. Jika berminat boleh wasap atau sms di no yang tersedia.























Meniaga itu SUNNAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...