Jumaat, 6 Jun 2014

Jom Memasak Pula

Bismillahirohmaanirohiim

Alhamdulillah ilmu dari Allah.

Pasti ramai yang minat memakan coklat kan?..Begitu juga dengan saya. Tapi tidaklah sampai sama seperti suami saya yang memang sangat suka dengan coklat. Minum susu coklat, kek coklat, jem coklat. Aduhai...saya pula hanya sekadar suka merasa. Takpelah...janji bahagia.

Mesti anda pelik tiba-tiba pula kali ini entri saya mengenai coklat. Saya sangat minat menimba ilmu, tentang jahitan dan masak-memasak. Lihat je coklat dalam gambar dibawah ni. Cara memasaknya juga sangat mudah. Kerana suka makan coklat saya membeli CD cara memasak coklat dan inilah hasilnya. Nak buat macam-macam jenis kenalah banyak modal dan kena mengambil masa memasak pada masa yang saya tak sibok. Apapun alhamdulillah dah dapat asasnya pun memadai. Lihatlah hasilnya. Rasanya pula sedap macam kat Kedai...he he he. Bentuk ni budak-budak suka lah dalam bentuk loli pop. Yang ini saya buat masa nak balik kampung. Ha..berebut-rebut bukan je budak-budak, yang dah beranak pinak pun berebut. Sampai tak cukup...biasalah. Maklumlah ramai adik beradik. Perkara yang sangat menyeronokkan ialah apabila kita dapat bersama dengan keluarga tercinta.

Semoga ilmu bertambah.


















































































Tiada ulasan:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...