Jumaat, 18 Julai 2014

Jangan Buruk Sangka

Bismillahirohmanirohiim

Assalamialaaikum semua...

Saya ni nak bercakap tak adalah pandai sangat apatah lagi untuk berbahas tentang tajuk di atas. Apa pun hanya sekadar untuk meluah rasa di hati. Siapa yang mahu membaca dan mendengar, dengarlah tak ada paksaan untuk semua.

Bagi kami peniaga ini hanya mempromatkan barang jualan kami untuk mencari rezeki. Bukan niat untuk mengganggu para pembaca mahupun sesiapa. Yang penting ialah jika anda ingin membaca baca, jika anda ingin berkawan dengan kami kawanlah. Tak payah rasa nak meluat dengan iklan-iklan promosi kami dengan sebab keadaan di GAZA, kerana kami sibok mempromosikan jualan kami. Hanya sekadar ingin bertanya. Salahkah kami mencari rezeki dengan cara seperti ini. Adakah anda tahu bahawa dengan rezeki yang kami dapat ini mungkin sedikit sebanyak kami dapat membantu mereka yang kesusahan. Malah mungkin dengan rezeki ini ada di antara kami yang menghulurkan kepada mereka yang memerlukan.

Sebagai seorang yang beriman, tak baik berburuk sangka. Adakah anda rasa diri anda seorang yang merasa balas kasihan, merasa sedih dengan keadaan saudara seislam kita?....Apapun sebagai islam mungkin anda merasa tekilan dan merasa etrtekan mungkin sebab kami sibok mempromosi iklan kami.

Jadi kepada mereka yang rasa tidak berminat dengan bisnes kami malah rasa meluat, kami juga tak memaksa anda. Jika anda mahu anda jangan baca dan keluar saja dari menjadi rakan fb dan apa-apalah.
Nada macam marah pula kan. Kalau anda rasa meluat dengan kami, kami jua ada perasaan kecil hati. Tapi takpelah sekarang kan bulan mulia. Moga segala amal ibadat kita diterima oleh yanga Maha Esa.

Maaf zahir dan batin

Tiada ulasan:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...