Sabtu, 23 Ogos 2014

Kopi Pak Belalang ( ARBA )


Bismillahirohmaanirohiim


Produk! Produk! Produk!.

Pelbagai produk yang ada di pasaran. Kita pula semakin tak pasti mana satu pilihan hati. Nampak je pungsi atau kebaikan sesuatu produk tersebut kita pun mulalah teruja nak cuba walaupun mahal semata-mata mahu sihat. Betapa pentingnya kesihatan bagi setiap manusia. Kerana bila tak sihat segala urusan akan tidak dapat dilakukan dengan baik mahupun langsung tidak dapat di lakukan kerana penyakit yang di hadapi. Maka ramailah usahawan islam yang tua dan muda mencuba nasib. Masing-masing membawa maksud dan tujuan yang sama iaitu inging memberikan satu produk bagi membantu sesama manusia dalam menangani pelbagai penyakit.

Begitu juga dengan saya. Bila umur pun dah meningkat rasa macam-macam yang dah mula dirasai. Dalam fikiran dan doa moga dipanjangkan usia, untuk berkhidmat untuk Allah, Nabi, Suami dan keluarga, begitu juga pada agama dan negara.


Produk ini suami sayalah yang sangat teruja untuk menjadi ahli. Malah sangat berminat. Saya sendiri bila tahu tentang syarikat ini saya memberi sokongan  padanya. Apa taknya jika kita melabur wang, kita dapat barang dan duit bulan-bulan pun masuk. Kira bonus jualan dari jualan barang yang syarikat tolong jual bagi pihak kita. Jika di fikir-fikir tak rugi kan.

Contohnya: Jika kita labur rm3,000, kita akan dapat barang 3 unit, sama ada kita mahu jual atau untuk kegunaan sendiri. Selain dari itu setiap bula kita akan mendapat bonus rm100 ringgit dalam tempoh setahun. Setalah setahun terpulang kepada kita sama ada mahu teruskan atau tidak duit yang kita laburkan rm3000 tadi. Jika mahu tamatkan duit rm3000 akan dipulangkan kepada kita semula. Haaa?...macam mana tu?...apa keuntungan syarikat?...lihat dibawah ini.





























































































































































Jika mahu lakukan sesuatu, fikirlah dulu ye...jangan pula nak salahkan orang lain. Jika percaya buat jika tak jangan buat! 


Klik Di Sini , anda boleh mengetahui lebih lanjut lagi mengenai produk ARBA.

pm jika berminat.







Tiada ulasan:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...