Sabtu, 6 September 2014

Alhamdulillah

Bismillahirohmaanirohiim

Assalamualikum pembuka bicara.

Salam dan salawat keatas junjungan kita Nabi Muhammad s.a.w penghulu segala Nabi, semoga kita mendapat syafaat dari nya.

Syukur padaMu Ya Rabb. Penghujung puasa bulan yang lalu 2014, seorang lagi hambaMu ya Rabb Engkau berikankan hidayahMu. Terima kasih Ya Allah, dari darah daging keluargaku CAROLINE SAMUDIN  yang kini memilih nama BALQIS BATRISYA Engkau memilihnya untuk menjadi salah seorang penyembahMu. Moga menjadi wanita solehah seindah namanya.

Terima kasih kepada saudara-saudara seagama ku yang sentiasa mendoakan bagi keluargaku. Walau tidak sehebat mana dakwah ku pada mereka, kerana keberanian yang tipis untuk menyampaikan seruan Allah. Aku hanya berdoa dan berdoa denga iringan doa kalian juga. Kerana hidayah itu milikNya, ku pohon agar satu saat dan tibanya waktu itu, pasti diberikan pada mereka yang terpilih.

Hanya Engkau yang mengetahui betapa bersyukur dan gembiranya hati ini dengan hidayahMu. Moga kami yang Engkau pilih ini sentiasa di bawah Rahmat dan dipelihara iman. Moga kami tidak mengsia-siakannya.



Terima kasih YA ALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...