Sabtu, 27 September 2014

Baju Doktor

Bismillahirohmaanirohiim

Salam satu blog untuk semua rakan-rakan blog. Moga semuanya sihat sejahtera.

Kali ini saya mahu kongsikan pada anda semua mengenai Baju Doktor. Mesti ada yang tertanya, suami saya doktor ke?..Bukan. Cuma suami bila bertugas mereka kena memakai baju doktor. Malah tiap tahun mereka mendapat rm200 untuk tiga helai baju doktor. Dah lah tiap tahun pun dapat peruntukan kasut rm300. Beruntung lah kerja kat hospital kan?

Dah alang-alang tau jahit,suami pun mintalah saya jahit kan baju doktor. Mula lah saya terkial-kial memotong dan jahit. Pelik saya, hari tu ok je potong dan jahit. Sekarang dah macam lupa pula. macam tulah kalau dah lama tak jahit boleh pula lupa. Nak tau apa saya buat, oleh kerana baju lama tu kecil sedikit, saya pun koyak, lepas tu saya tampal je atas kain putih dan gunting lebih besar sedikit. Boleh le pakai walaupun tak secantik mereka yang pro jahit ni.









































Jadilah kan. Selamat menjahit....



2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...